Zapečené těstoviny s ricottou, špenátem a brokolicí

By Baking with Voyta - června 03, 2017

Vždycky, když mamka není doma, tak si jako obvykle uvařím špagety nebo brambory s nějakým masem. Už mi to přišlo strašně ohraný a musel jsem s tím prostě něco udělat... Hned mě napadlo, že bych si mohl udělat něco s těstovinami a protože mám moc rád lasagne, udělal jsem něco na ten způsob.





Co budete potřebovat na 3 porce:


  • 300g těstovin (já dal rýžové)
  • 1 balení listového špenátu
  • 1 brokolici
  • 1 střední cibuli
  • 2 vejce
  • 1 kelímek ricotty
  • 1 mozzarellu
  • strouhaný eidam
  • kostičky hermelínu
  • olivový olej
  • sůl 
  • pepř
  • oregano
Postup:

Jako první jsem si dal předehřát troubu na 200°C (horkovzdušnou na 180°C) 
Pak jsem uvařil těstoviny podle návodu na obalu (ale spíš podle toho jak byly měkké).
Než se těstoviny uvařily, jsem rozehřál na pánvi olej a orestovoval cibuli dozlatova. Následně jsem přidal špenát a co nejmenší růžičky brokolice. Opékal jsem to přibližně 10 minut a odstavil z plotny.
Mezitím než se dovařili těstoviny jsem si připravil směs z ricotty, vajec, oregana, soli a pepře. Nakrájel a nastrouhal sýry.
Když jsem měl těstoviny hotové, do zapékací mísy jsem dal vrstvu půlky těstovin, na ní půlku směsi z ricotty, na tu kousky sýrů a pak půlku zeleninové směsi. Nakonec jsem jsem dal zbytek těstovin, zeleniny a navrch ještě plátky mozzarelly a nastrouhaného eidamu.
Když jsem měl všechno v pekáči, dal jsem to péct na 25 minut.,

Tip: Jestli se vám nechce nic vrstvit, tak to všechno smíchejte v jedné míse a dejte do zapékací mísy. Je to o hodně rychlejší. Ale jestli to chcete mít pěkný tak vrstvěte. :)

Tak šup do kuchyně! 

Dobrou chuť.

Fotky přidávejte na instagram a klidně mě tam označte jako #bakingwithvoyta
Těším se na vaše fotky. :)

V.
    









  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů