Banánové cookies

By Baking with Voyta - května 16, 2017

Protože jsem dával na blog recept na čokoládové cookies, tak jsem se rozhodnul, že vám sem dám recept na moje oblíbené ovesné sušenky. 
Úžasný je, že jsou strašně jednoduchý, jelikož potřebujete jen 4 ingredience a dlouho vydrží. Když vím že sušenky nesním, tak si je dám jednoduše do mrazáku nebo je můžete uchovat v uzavíratelném sáčku.  
Tyhle sušenky mám rád, protože vás zasytí a nejsou v nich žádný zbytečný cukry, až na med. :)  





Co budete potřebovat:

  • 3 větší zralé banány
  • 6 lžic medu (tekutého)
  • hrst ořechů (dal jsem rozmixované kešu a vlašské ořechy)
  • 200g ovesných vloček
  • lžička skořice
Postup:

Ten nemůže být jednoduší.

Jako první jsem si dal předehřát troubu na 180°C (horkovzdušnou na 170°C).

Pak jsem oloupal banány a rozmačkal je vidličkou (Kdo chce mít jemnější směs, může samozřejmě použít tyčový mixér) a dal do misky společně s medem(Jestli máte tuhý med, stejně jako já, tak ho rozpusťte), vločkami a ořechy a pořádně směs promíchal, aby se všechno pořádně spojilo.

Když jsem měl směs hotovou, tak jsem si  plech vyložil pečícím papírem a začal tvarovat kuličky a následně jsem je rozmáčknul lžící do varu kruhu, protože se sušenky neroztečou.

Nakonec jsem dal sušenky péct zhruba na 20 minut a čekal, až sušenky zezlátnou (Ale záleží, jak výkonnou troubu máte. Lepší je častěji kontrolovat.)

Tip: Na tvarování sušenek můžete použít určitě nějaké tvořítko. 

P.S. Já přidávám do sušenek ještě kokos, ale to je na každém, co má rád. :)


Tak šup do kuchyně!

Dobrou chuť.

Fotky přidávejte na instagram a klidně mě tam označte jako #bakingwithvoyta
Těším se na Vaše sušenky. :)


V.          




  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů