Frappuccino jako ze Starbucksu

By Baking with Voyta - května 28, 2017

Máme tu léto a není nic lepšího než hodit všechno za hlavu, sednout si na zahradu a pít k tomu frappuccino.
Když jsem byl jednou v Brně, musel jsem hned jít, jako obvykle, do Starbucksu na kafe. Jelikož bylo vedro, bylo karamelové frappéčko nutností, ale i když je moc dobré, tak  Starbucks je známý, i jako ostatní celosvětové kavárny, svojí cenou. Ta se vám při výběru velikosti a příchutě jednoduše vyhoupne přes stovku, ale když si ho dám dvakrát za rok, tak mě to nezrujnuje...
No ale proč o tom píšu...
Když jsem přijel domů a teplota se vyhoupla na 28°C, chtělo to něco rychlého a osvěžujícího, a nenapadlo mě nic jiného než frappuccino. Řeknu vám, že i když jsem si myslel, jak to nemůže být jednoduché, tak se mi to několikrát nepovedlo. Nejdřív jsem zkusil frappucino z instantní karamelové kávy od Douwe Egberts, ale prostě ten karamel měl divnou chuť. Nezbývalo mi nic jiného, než si vyrobit vlastí karamel. Pak už stačilo jen vychytat poměry všech ingrediencí a Frappuccino bylo na světě. :)




Co budete potřebovat na 2 porce(500ml):

ZÁKLAD:
  • 150g ledu (1 hrnek)
  • 125ml vychlazeného espressa nebo instantní kávy
  • 125ml mléka

PŘÍCHUŤ:  Příchuť si každý může vybrat sám. Ale já mám rád ty nejzákladnější, jako je karamelová a čokoládová.
  • KARAMELOVÁ: 2,5 lžíce karamelové omáčky
  • ČOKOLÁDOVÁ: 2,5 lžíce čokoládové omáčky a 50g nastrouhané čokolády 
  • JAVOROVÉHO SIRUPU: 2,5 lžíce javorového sirupu 

Postup: Všechno dejte do mixéru a mixujte tak dlouho, až vám vznikne tříšť.

TIP: Lepší je, ještě tak 15 minut počkat, až led trochu povolí. Pak stačí pořádně promíchat, dát šlehačku a užívat si...  A jestli nemáte rádi tříšť, udělejte frappuccino bez ledu a pak ty kostky ledu dejte do sklenice a zalijte frappuccinem.

Tak šup do kuchyně! 

Dobrou chuť.

Fotky přidávejte na instagram a klidně mě tam označte jako #bakingwithvoyta
Těším se na vaše fotky. :)



  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů