BANÁNOVÁ PALAČINKA

By Baking with Voyta - května 03, 2019





Proč tenhle recept píšu... To protože, když jsem se zmínil o banánové palačince v mém okolí, tak nikdo nevěděl, o co jde. A já nechápal, jak nemůžou znát, něco tak dobrého a zároveň lehkého na přípravu.  Je to snadné a myslím si, že je to skvělá volba k snídani, spolu s musli a mlékem. Kdybyste podle mého popisu stejně nevěděli, jak na to, tak jsem vám připravil názorné video, podle kterého to zvládne úplně každý. 

ROZKLIKNĚTE PRO VIDEO NA YOUTUBE 

Co budete potřebovat:

na 1 palačinku:
  • 1 velký banán
  • 2-3 vejce
na ozdobení:
  • borůvky
  • nakrájený banán
  • javorový sirup 
  • čokoláda
  • nutella 
  • peanut butter
  • je to jen a jen na vaších chuťových pohárcích :)

Postup:

Je to snadné. Do mixovací nádoby jsem rozbil vejce a nakrájel banán. Rozmixoval na jemnou směs. Připravil si pánev a vyložil ji pečícím papírem (je důležité, pokud máte plyn, aby vám nechytl) a vylil na ni směs. 

     Na mírném ohni jsem nechal palačinku z jedné strany opéct, do té doby, než začnou praskat a vylézat takové bublinky. Neměla by být na vrchu už tekutá. Palačinka je většinou ze spodní strany hodně tmavá, ale vůbec to na chuti nic nekazí. 

      Mně se podařila správně upéct až nějaká třetí palačinka, takže hlavu vzhůru, když se vám to napoprvé nepovede. 

     Nakonec jsem jen palačinku sbalil a pokapal javorovým sirupem. 

     Můžete ji klidně ještě vevnitř namazat nutellou, nebo burákovým máslem. Je to jen na vaší fantazii. :)


Tak šup do kuchyně!


Dobrou chuť.


Budu moc rád, když mě podpoříte odběrem na mém instagramu, twitteru. ;)
Fotky nezapomeňte přidat na instagram a označit mě tam jako #bakingwithvoyta. Rád se podívám, jak se vám to povedlo.

Těším se na Vaše obrázky. :)


V.       

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů