Cookies plné čokolády

By Baking with Voyta - května 03, 2017

Dneska jsem si pro vás připravil recept na typické americké čokoládové cookies. Neznám nikoho, komu by nechutnali cookies. Výhodou je že vydrží dlouho čerstvé a i po pěti dnech jsou výborné. Mám pro vás připravený recept na ovesné sušenky, které mám nejraději, ale řekl jsem si, že když je volno, tak udělám něco, co bude chutnat celé rodině.




Co budete potřebovat:

  • 200g Hery (měla by mít pokojovou teplotu)
  • 275g hladké mouky
  • 200g cukr krystalu
  • 50g kakaa
  • 3 lžičky prášku do pečiva
  • 1 vejce
  • spoustu čokolády (já nejraději dávám 1,5 tabulky oreo milky)

Postup:

Nejdříve jsem si dal předehřát troubu na 220°C (horkovzdušnou na 200°C). 
Do mixéru jsem dal heru s cukrem a promíchal. Pak jsem přidal vejce a znovu mixoval. 
Sypké suroviny jsem smíchal dohromady a postupně přidával do směsi. Nakonec jsem přidal čokoládu a znovu promíchal.
Potom jsem z těsta začal tvarovat kuličky. Musel jsem si dávat pozor, jak je dávám od sebe daleko, protože se roztečou.
Jak jsem dal plech sušenek do trouby tak jsem je tam nechal přesně 11 minut. Nezáleží na tom jak jsou veliké, potom jsou prostě dokonalé.

Tip: Do sušenek můžete dát cokoliv, ať už oreo sušenky, snickersky atd.


Tak šup do kuchyně! 

Dobrou chuť.

Fotky přidávejte na instagram a klidně mě tam označte jako #bakingwithvoyta
Těším se na Vaše cookies. :)

V.








  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů