Smoothie z červené řepy s kokosem

By Baking with Voyta - května 02, 2017

Dneska jsem si pro vás připravil smoothie s základem z červené řepy. Musím říct, že jsem zkoušel mnoho kombinací, jak s hruškou, špenátem nebo mrkví, tak nakonec zvítězila tato kombinace řepy, banánu, pomeranče a jablka. 
Neznám lepší způsob jak zabít chuť a ještě při tom do sebe dostat spoustu vitamínů.  O červené řepě je známo, že má dobrý vliv na celý organismus zvlášť pak na pročištění krve.
Většinou si dělám toto smoothie v létě, kdy si do něj přidám ještě pár kostek ledu pro osvěžení. Mně tato kombinace moc chutná ještě s kokosem, ale to už je na každém jestli mu chutná nebo ne. :)




Co budete potřebovat: 


  • 1/2 červené řepy (zhruba 200g)
  • 1 zmrzlý rozmačkaný banán
  • 1 větší pomeranč 
  • 1 jablko
  • strouhaný kokos a kousek máty na ozdobu

Postup:

Jako první jsem si rozmačkal banán a nechal ho na hodinu v mrazáku.
Po hodině, kterou byl banán v mrazáku, jsem si odšťavnil řepu, pomeranč a jablko. Všechno jsem dal do mixéru a mixoval dohladka. Pak jsem si smoothie ozdobil kokosem a lístky máty.

P.S. Já mám moc rád tuto kombinaci s kokosem a tak si do mixéru přihodím tři lžíce kokosu.

Tak šup do kuchyně!

Dobrou chuť.

Fotky přidávejte na instagram a klidně mě tam označte jako #bakingwithvoyta
Těším se na Vaše smoothie. :)


V.       

 




  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů