Banánové vafle

By Baking with Voyta - dubna 18, 2017




Co budete potřebovat: 

  • 2 menší banány (to je 150g bez slupky)
  • 2 vejce
  • 100g celozrnné žitné mouky
  • 40g jemných ovesných vloček (vločky nemixuji, ale kupuji ty nejjemnější v Kauflandu)
  • 120ml mléka
  • 1 lžička prášku do pečiva
  • špetka skořice

Postup:

Postup je úplně jednoduchý. 

Nejdříve jsem smíchal mouku, vločky, prášek do pečiva a skořici. Oloupané banány jsem vidličkou rozmačkal a přidal ke směsi. Následně jsem do těsta rozklepl vejce a zalil částí mléka. Nikdy jsem hned nenalil do těsta všechno mléko, ale při míchání postupně mléko přiléval. Pak jsem akorát vaflovač vymazal tukem (já použil kokosový olej), aby se mi vafle nepřilepila nebo neroztrhla při otevírání. Po nalití těsta do forem jsem pekl zhruba 10 minut, tak aby byly dozlatova. Těsto vychází na 6 vaflí.


Tak šup do kuchyně!

Dobrou chuť.

Fotky přidávejte na instagram a klidně mě tam označte jako #bakingwithvoyta
Těším se na Vaše vafle. :)

V.         









  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů