Vanilla cupcakes

By Baking with Voyta - července 10, 2017

Jednoduchá dobrota, která je za půl hodiny hotová. Vanilkové muffiny s máslovým krémem. Tenhle recept jsem viděl na youtube u Zoe, tak jsem ho hned vyzkoušel. 


Co budete potřebovat:

Na muffiny:

  • 125g cukru krupice
  • 125g másla
  • 125g mouky (já dávám 3/4 hladké a 1/4 polohrubé)
  • 2 vejce
  • 1 lžičku kypřícího prášku
  • 1 lžičku jedlé sody
  • 1/4 lžičky vanilkového extraktu
Na krém:

  • 150g másla
  • 330g cukr moučky
  • 1-2 lžíce mléka
  • 1 lžičku vanilkového extraktu

Postup:

Jako první jsem vyšlehal máslo pokojové teploty s cukrem. Pak jsem přidal vajíčka a znovu šlehal. Nakonec jsem tam přidal všechno ostatní, mouku, sodu, prášek do pečiva a extrakt.

Formu na muffiny jsem vymazal obalem od másla a vysypal hrubou moukou. Muffiny jsem pekl zhruba 20 minut na 190°C (v horkovzdušné na 170°C)

Mezitím jsme si připravil krém z másla, cukru, mléka a vanilkového extraktu. Vychladlé muffiny jsem zdobil cukrářským pytlíkem a posipal barevnými kuličkami Dr. Oetker. 

TIP: Já jsem si troubu roztopil na 300°C a po vložení formy jsem nechal asi 3 minuty a až následně snížil na 190°C. To bylo proto, aby mi muffiny krásně vyběhli. Většinou mi zůstávají skleslé. 


Tak šup do kuchyně! 



Dobrou chuť.

Fotky přidávejte na instagram a klidně mě tam označte jako #bakingwithvoyta
Těším se na Vaše cupcaky. :)



V.


  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů