OVESNÁ KAŠE S JABLKEM

By Baking with Voyta - listopadu 24, 2017

Tenhle týden mám strašný a fofr, ale to neznamená, že se odbyju s jídlem... Zvlášť snídaně je pro mě důležitá. Je to start do celého dne, který si rád vychutnám. :)



Co budete potřebovat: na 1 porci

  • 80g jemných ovesných vloček
  • 250ml mléka (já použil mandlové)
  • 1/2 hrnku vody
  • jablko
  • 3-4 lžíce cukru
  • 1 lžička skořice
  • špetka soli

Postup:


Jako první jsem si dal do hrnce namočit vločky cca. na 1/2 hodiny. Jestli máte klasické vločky, tak je nechte delší dobu nasáknout, nebo je jednoduše rozmixujte. 
V dalším kroku jsem přidal do hrnce nastrouhanou půlku jablka, skořici, sůl a přivedl k varu. 
Mezitím jsem si nakrájel jablko na kostičky a dal společně s cukrem a vodou na pánev. A vařil tak dlouho, dokud mi krásně nezměkla.
Když je kaše uvařená do požadované konzistence, přendal jsem jí na talíř, ozdobil skořicí a jablky a dochutil agávovým sirup.

TIP: Lepší je nechat jablka zkaramelizovat, ale to jen když máte víc času. To se jen smaží jablka s cukrem. 



Tak šup do kuchyně!

Dobrou chuť.


Budu moc rád, když mě podpoříte odběrem namém instagramufacebookuyoutube nebo twitteru. ;)
Fotky nezapomeňte přidat na instagram a označit mě tam jako #bakingwithvoyta. Rád se podívám, jak se vám to povedlo.
Těším se na Vaše fotky. :)



V.       

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů