SKOŘICOVO-OVESNÁ KAŠE

By Baking with Voyta - listopadu 19, 2017

Když je takovéhle sychravé počasí, prší a do toho padají vločky, nedokážu si představit nic lepšího k snídani, než je ovesná kaše. Krásně provoní celou kuchyni a krásně zahřeje. Každý ji má rád jinak, někdo hustší, hodně kořeněnou nebo naopak řídkou a sladkou. 
Já vám tady ukážu, jakou mám rád já. Kaši se spoustou skořice a čokolády.



Co budete potřebovat:



  • 80g ovesných vloček
  • madlové mléko (může být i kravské mléko nebo voda)
  • 3 lžičky skořice
  • rozmačkaný banán


Na kaši: co kdo má rád

  • kousek hořké čokolády
  • agávový sirup
  • mražené lesní ovoce
  • flambovaný banán
  • oříšky


Postup:

Ovesné vločky jsem nejdřív nechal trochu osmahnout v hrnci a pak přidal skořici. Potom jsem začal přilévat mandlové mléko, dokud jsem neměl kaši podle svých představ. Jak říkám, každý má rád jinou konzistenci. Já mám radši kaši řidší.
Nakonec jsem jenom dozdobil, lesními plody, čokoládou, sirupem, ořechy a flambovaným banánem.  


Tak šup do kuchyně!


Dobrou chuť.


Budu moc rád, když mě podpoříte odběrem namém instagramufacebookuyoutube nebo twitteru. ;)
Fotky nezapomeňte přidat na instagram a označit mě tam jako #bakingwithvoyta. Rád se podívám, jak se vám to povedlo.
Těším se na Vaše fotky. :)



V.       

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů