Proteinové FLAPJACKY

By Baking with Voyta - listopadu 09, 2017

Dnes jsem si pro vás připravil domácí flapjacky. Jelikož jsem zrovna na dietě a nechci ji nijak moc kazit, nějakými sladkými buchtami, tak jsem se rozhodl udělat proteino-ovesné tyčinky. Mají spoustu bílkovin, jak díky proteinu, tak i kvůli ovesným vločkám, které mají také velký podíl bílkovin. 

Samozřejmě si tuto verzi flapjacků můžete upéct normálně bez proteinu a vajíčka dát i se žloutkem, ale jelikož se mi to teď nehodí do jídelníčku, tak tuto verzi udělám někdy příště.
Tak se do toho pojďme pustit.




Co budete potřebovat

  • 50g proteinu
  • 200g ovesných vloček
  • 50g arašídového másla
  • 5 vaječných bílků
  • 270g banánu ( 2-3 střední banánu)
  • 25g medu (1 lžíce)
  • 100g mléka ( cca 125ml)
  • lžička perníkového koření (stačí skořice)

Postup:

Nejdřív jsem si dal troubu předehřát na 180°C. 

Po zapnutí trouby jsem si smíchal vločky, protein a skořici v misce a dal stranou. Mléko společně s půlkou banánu, bílky, arašídovým máslem a medem jsem rozmixoval tyčovým mixérem a nalil do misky. Zbytek banánu jsem rozmačkal vidličkou a přimíchal do směsi. Nakonec jsem těsto pořádně propracoval a nalil do formy na chleba. 

A pekl jsem při 180°C na 20 minut.

Jestli chcete mít klasické tyčinky, vylijte těsto na pekáč vystlaným pečícím papírem. Ale pozor bude upečené dřív. ;)


TIP: Občas přimíchávám nakrájené kešu oříšky a rozinky.



Tak šup do kuchyně!

Dobrou chuť.


Budu moc rád, když mě podpoříte odběrem na mém instagramu, facebooku, nebo youtube. ;)
Fotky nezapomeňte přidat na instagram a označit mě tam jako #bakingwithvoyta. Rád se podívám, jak se vám to povedlo.
Těším se na Vaše flapjacky. :)


V.        




  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů