FIT Krtkův dort

By Baking with Voyta - listopadu 12, 2017




Co budete potřebovat:

KORPUS:
  • 1 sáček čokoládového pudingu
  • 30g proteinu
  • 20g kakaa
  • 3 lžičky kypřícího prášku
  • 4 vajíčka
  • 3 odměrky stévie
NÁPLŇ:
  • 250g tvarohu
  • 250g ricotty, philadelphie, gervais...
  • 2 banány
  • 40g medu, javorového či rýžového sirupu (může být i stévie ale podle chuti)
  • kousky čokolády

Postup:

Vajíčka, protein, puding, kakao, stévii a kypřící prášek jsem vyšlehal mixérem do jemného těsta a vlil do formy vyložené pečícím papírem. 

Těsto jsem dal péct do vyhřáté trouby na 20 minut při 180°C.

Než se těsto upeklo, připravil jsem si náplň. Tvaroh, ricottu, med a čokoládu jsem opět mixoval, ale jen na nejmenší rychlost.

Když korpus vychladl, vydlabal jsem ho. Dejte si pozor, aby jste se nedostali až na dno a udělali díru. Jakmile jsem měl korpus připravený, nadrobil jsem si odřezky na malé kousky. Vnitřek korpusu vyložil nakrájeným banánem, zalil krémem, opět dal banán a zakryl posledním zbytkem krému. Posypal jsem ho drobkami a dal do lednice vychladnout.



TIP: Nebo spíš rada, ochutnejte krém dřív než ho začnete dávat do korpusu... Dochuťte ho podle svých preferencí. ;) 



Tak šup do kuchyně!

Dobrou chuť.


Budu moc rád, když mě podpoříte odběrem na mém instagramufacebookuyoutube nebo twitteru. ;)
Fotky nezapomeňte přidat na instagram a označit mě tam jako #bakingwithvoyta. Rád se podívám, jak se vám to povedlo.
Těším se na Vaše dorty. :)


V.       



  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů