RECIPEMAS | PLNĚNÉ DATLE BURÁKOVÝM MÁSLEM

By Baking with Voyta - prosince 01, 2017

Je tu druhý den a navíc sobota. Tenhle recept na plněné datle burákovým máslem obalené v čokoládě, jsem objevil u Kamči z BlueVeganPig, který ukazovala ve vlogmas. 
Jednoduchý, pěkný a hlavně dobrý. Tři slova který vystihují tento recept. 
Doufám, že si užíváte sobotu a odpočíváte. ;)
Přeji pěkný zbytek dne. V.




Co budete potřebovat:

  • datle (s peckami)
  • burákové máslo (smooth aby se dalo šlehat)
  • hořkou čokoládu
  • kokos, oříšky (na obalení)
Množství si musíte určit sami, podle toho kolik budete dělat datlí, ale radši všeho míň než víc. Vždy můžete přidat ;)

Postup:

Nejdříve jsem si vypeckoval datle. Musím říct, že to byl oříšek, prsty to nešlo, tak přišly na řadu kleště (takové malé na dráty) S kleštičkami jsem je měl vypeckované hned.
Pak jsem vyšlehal burákové máslo, dal ho do zdobícího sáčku a naplnil datle.
Jakmile jsem měl datle naplněné krémem, rozpustil jsem si horkou čokoládu a začal datle namáčet a obalovat v kokosu a oříškách.


Tak šup do kuchyně!


Dobrou chuť.



Budu moc rád, když mě podpoříte odběrem na mém instagramufacebookuyoutube nebo twitteru. ;)
Fotky nezapomeňte přidat na instagram a označit mě tam jako #bakingwithvoyta. Rád se podívám, jak se vám to povedlo.



Těším se na Vaše fotky. :)


V.       



  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů