RECIPEMAS | PEČENÁ CIZRNOVO-OVESNÁ KAŠE

By Baking with Voyta - prosince 03, 2017


Kaše jsou prostě o improvizaci, a tak jsem omylem dělal jednou kaši, ale místo v hrnci na pánvi, proto pečená... :D Jelikož je to pečená kaše, tak ji budu smažit... Vím no, měla by se péct ale já na to neměl moc čas a věřím, že je to ke snídani rychlejší, tak jsem směs nalil na pánev a pomalu smažil.. Ale pochopte, pečená zní líp. ;)



Co budete potřebovat:


  • 40g cizrnové mouky
  • 30g jemných ovesných vloček
  • 1 rozmačkaný banán
  • lžíce datlového sirupu
  • lžička burákového másla
  • lžička skořice
  • mandlové mléka
  • ovoce na dozdobení
Postup:

Všechno jsem samozřejmě smíchal dohromady, ale mléka jsem tam přidal tolik, aby to bylo hodně řídký. 
Pak jsem směs nalil na pánev a smažil tak dlouho, dokud nebyla směs osmahlá a konzistence byla podle mých představ. :)
Nakonec jsem kaši dozdobil borůvkami, které jsem našel v lednici. 

Tak šup do kuchyně!


Dobrou chuť.



Budu moc rád, když mě podpoříte odběrem na mém instagramufacebookuyoutube nebo twitteru. ;)
Fotky nezapomeňte přidat na instagram a označit mě tam jako #bakingwithvoyta. Rád se podívám, jak se vám to povedlo.



Těším se na Vaše fotky. :)


V.       




  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ahoj Vojto! Moc mile mě překvapilo, že i kluk má blog zaměřený na recepty a zdravou stravu! Super, že jsi šel ze svým snem :) Taky jsem se bála rodině říct, o mém blogu, ale když jsem se přes to dostala, všichni mě podporují :) Kaše vypadá skvěle! Jsem ráda, že není pečená, ale smažená, protože na koleji troubu nemám, jsem ráda za cokoliv, co se může udělat na pánvi :D Ať se ti daří! Já jdu více prozkoumat tvůj blog :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat