RECIPEMAS | GRANOLA s JAVOROVOU PŘÍCHUTÍ

By Baking with Voyta - prosince 04, 2017

Všichni si kupují už připravené musli, které je zbytečně doslazované atd...
Proto jsem se rozhodnul přidat recept na tuto javorovou granolu. Jak vidíte, můžete si tam dát absolutně vše co máte rádi, ať už to jsou rozinky, kešu, lískové oříšky a spousta dalšího. :)


Co budete potřebovat: na 1 plech granoly

  • 150g špaldových vloček
  • 150g ovesných vloček
  • 100g lískových oříšků
  • 50g plátkových mandlí
  • 50g vlašských ořechů
  • 20g rozinek
  • 1 lžíce raw kakaa (může být i klasické, ale barva bude mnohem tmavší)
  • 2 lžíce kokosového oleje
  • 4 lžíce javorového sirupu

Postup: 

Nejdříve jsem troubu předehřál na 160°C a plech jsem si vyložil pečícím papírem. V míse jsem smíchal nejdřív suchý ingredience a následně do nich přidal rozpuštěný kokosový olej a javorový sirup. Směs jsem pořádně promíchal a dal na plech. Rovnoměrně rozprostřenou granolu jsem pekl 30 minut.  Po 15 minutách jsem ji pořádně promíchal, aby se opekla ze všech stran a dal znovu péct. Po vyndání z trouby jsem nechal granolu vychladnout a dal do sklenice. 

Nejvíce mi chutná s mandlovým mlíkem.

Základ granoly jsou vločky, kokosový olej a nějaký sirup. Pak už to všechno můžete kombinovat s tím co máte rádi. Můžete si vybrat jakékoliv vločky, sirupy atd. Je to jen na vašich chutí. :)

TIP: Granolu můžete dát do zavařovaček,ozdobit a nadělit někomu pod stromeček. :)

Tak šup do kuchyně!


Dobrou chuť.



Budu moc rád, když mě podpoříte odběrem na mém instagramufacebookuyoutube nebo twitteru. ;)
Fotky nezapomeňte přidat na instagram a označit mě tam jako #bakingwithvoyta. Rád se podívám, jak se vám to povedlo.



Těším se na Vaše fotky. :)


V.       



  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů