RECIPEMAS | ŽLUTÉ SMOOTHIE

By Baking with Voyta - prosince 06, 2017

Jelikož už tu máme zimu, tak mě nenapadá lepší způsob, jak doplnit vitamíny. Je spousta různých doplňků stravy ve formě pilulek, multivitamínů atd... ale mě přijde úplně nejlepší si dát pořádnou dávku ovoce. A to v podobě smoothie. 
Je hodně způsobů, na které se dá připravit. Já vám tady dám suroviny, které chutnají mně. 






Co budete potřebovat: na jednu sklenici

  • 1 menší banán
  • 1/4 ananasu
  • 1/2 manga
  • šťávu z pomeranče

Postup: 

Ten snad ani není potřeba, prostě to hoďte do mixéru a mixujte do hladka. :-) Jen možná přidejte vodu, pro lepší mixování a jemnější konzistenci. ;)


Tak šup do kuchyně!

Dobrou chuť.

Budu moc rád, když mě podpoříte odběrem na mém instagramufacebookuyoutube nebo twitteru. ;)
Fotky nezapomeňte přidat na instagram a označit mě tam jako #bakingwithvoyta. Rád se podívám, jak se vám to povedlo.


Těším se na Vaše fotky. :)

V.       

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů