RECIPEMAS | TAPIOKOVÝ PUDING

By Baking with Voyta - prosince 02, 2017

Je první adventní neděle a já jsem si pro vás připravil recept na tapiokový puding.
Vždycky přemýšlím, co si mám dát k snídani o víkendu, protože přes týden nemám na nic čas, tak mám furt kaše. Ale jak je víkend, dám si záležet aby posnídal něco lepšího :D
A protože jsem doma narazil na sáček s tapiokami, musel jsem mít puding.
Užijte si neděli. :) V.





Co budete potřebovat: na 2 skleničky

  • 50g tapiokových perel
  • 300ml vody
  • mandlové mléko (může být i voda)
  • agávový sirup
  • ovoce na dozdobení
Postup:

Jako první jsem si dal namočit tapioku do vody a to přes noc. Myslím, že by pár hodin stačilo, ale čím dýl, tím líp.
Ráno jsem dal nabobtnalou tapioku do rendlíku a zalil tak 1/2 hrnku mandlového mléka. A postupně doléval mléko, podle konzistence. 
Jakmile byla patřičně zhoustlá, nalil jsem ji do skleničky a ozdobil ovocem.

TIP: Puding nalévám zásadně do zavařovaček, můžete si ho pak jednoduše zavřít a vzít třeba ke svačině do školy či práce. :)

Tak šup do kuchyně!


Dobrou chuť.



Budu moc rád, když mě podpoříte odběrem na mém instagramufacebookuyoutube nebo twitteru. ;)
Fotky nezapomeňte přidat na instagram a označit mě tam jako #bakingwithvoyta. Rád se podívám, jak se vám to povedlo.



Těším se na Vaše fotky. :)


V.       


  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů